کتاب‌هایی برای بهبود روند برندسازی

آیا تا به حال به برندهایی که خرید می کنید و شعارهایشان دقت کرده اید؟ آیا محصولات آن ها را به خاطر کیفیت می خرید یا تنها مجذوب د های آن ها می شوید حقیقت این است که یابان وظیفه ندارند که حقیقت را به صورت د برای شما تعریف کنند آن ها تنها دی در مورد برندشان تعریف می کنند تا شما را جذب کنند به عنوان مثال یک برند آب ادعا دارد که بطری هایش را از بهترین کوه های پر می کند یا یک برند کفش تضمین می کند که به ازای هر جفت کفش فروخته شده، یک جفت به نیازمندان ک کند راست یا بودن این د ها از نظر یابان مهم نیست مهم این است که دی گفته شود رابی عابد، یابی است که به عنوان نویسندهمیهمان در وب سایت فعالیت می کند او در این مطلب از دو کتابی یاد می کند که برای ساختن برند مناسب هستند برندی که از محصول تولیدی بزرگ تر و قابل توجه تر باشد مقاله های مرتبط ۴ راه برای افزایش ماندگاری یک برندچگونه د برند خود را بازنویسی کنیتاب اول نوشتهکارشناس مشهور کسب و کار، سث گودین است این کتاب با عنوان همهیابان گو هستند چ شده است این کتاب توضیح می دهد که یابان چگونه م را برای خرید محصولاتشان تشویق می کنند البته اصحی که در این کتاب به کار می رود، تشویق نیست و بیشتر اصح کنترل کردن به صورت غیر عادلانه استفاده می شود مطمئنا هیچ فردی دوست ندارد با پیام های یاب ها کنترل شود یا فریب داده شود نکتهمثبت این کتاب این است که دید شما را نسبت به تبلیغات عوض می کند

شاید ما بر این تصور باشیم که هیچ گاه توسط پیام های تبلیغاتی فریب نمی خوریم؛ اما جزئیات این کتاب نشان می دهند که تمام عناصر تبلیغی از ه بندی آب تا بیلبوردهای شهری برای کنترل کردن ما طراحی می شوند یکی از نمادهای قابل لمس این پیام ها، برند بیتس است تقریبا تمامی کارشناسان حوزهصدا و موسیقی بر این باور هستند که محصولات این برند کیفیت بالایی ندارند و از لحاظ قیمت، بیش از اندازه از رقبا گران تر هستند البته همان طور که در اطراف خود می بینیم، فروش این برند و حتی محصولات تقلبی آن بسیار بالا است دلیل اصلی نیز استفاده از افراد مشهور سلبریتی ها در تبلیغات بیتس است رابی عابد می گوید پس از خواندن کتاب و متوجه شدن پیام ها، تصمیم گرفت دیگر از مشتریان در مورد ویژگی های مورد انتظار در محصولات سؤال نپرسد او از آن به بعد تنها در مورد سبک زندگی که مشتریان دوست داشتند سؤال می پرسید کتاب بعدی، نوشتهفابیان گری هالتر با عنوان بزرگ تر از این - چگونه هر شرکتی را به برندی قابل احترام تبدیل کنیم است این کتاب علاوه بر توضیح اهمیت ساختن برند برای کسب و کار، روش های تبدیل کردن برند به سوپر برند را تشریح می کند یکی از نکات مهم این کتاب، د برند است به عقیدهنویسندهکتاب، د برند از محصول نیز مهم تر است اینکه مشتریان بدانند چرا و چگونه محصول و شرکت خود را بنا کرده اید، به آن ها احساس نزدیکی می دهد تاریخچهبرند و شرکت برای افراد جذاب است و آن ها را به شما علاقه مند می کند یک اصح یابی در این باره می گوید حقایق، صحبت می کنند و د ها می فروشند نکتهمفید بعدی در مورد این کتاب، تشریح شفاف سازی به عنوان یک استراتژی مؤثر در ساختن برند است

مشتریانبسیار باهوش هستند و به راحتی صحبت ها و پیام های یابی شما را تحلیل می کنند اینکه شما حقیقتی را بیان کنید، الزاما صحت آن را تأیید نمی کند و این صحت را باید با شفاف سازی کسب کنید برندهای زیادی همچون و ، به خاطر عدم شفاف سازی به طور کامل در شکست خورده اند شفاف سازی و توضیح روندهای تولید و فروش محصول، مشتریان را به شما وفادار می کند آن ها به این نتیجه می رسند که شما برای خرید محصول مجبورشان نکرده اید و خودشان تصمیم گیرندهنهایی بوده اند یکی از ابزارهای در دسترس این روزها برای افزایش شفاف سازی، استفاده از های اجتماعی است در دوران تشکیل شرکت و رشد آن در این ها فعال باشید و د خود را به مرور تعریف کنید از شکست ها و پیروزی ها در کنار هم صحبت کنید بیشتر بخوانید هیچ موقع برای راه‌اندازی کسب‌وکار جدید دیر نیست ترکیب با بازخورد مشتری برای بهبود تجربه خرید بهترین راه تشخیص فرصت‌های مناسب کسب‌وکار استراتژی‌های انه برای جهانی شدن برند لگو از چه ترفندی برای برخورد با مشتری‌های ناراضی استفاده می‌کند


کتاب‌هایی برای بهبود روند برندسازی