نکاتی برای جذب دنبال کنندگان در شبکه‌های اجتماعی از نگاه علم

کمبریج عوارض لوراتادین در بارداری آنالیتیکا، شرکت مشاورهسیاسی بود که در مرکز ایجادشده برای قرار داشت این شرکت پنجشنبهگذشته به طور رسمی اعلام ورشکستگی کرد نام کمبریج آنالیتیکا از مارس سال جاری بر سر زبان ها اد در آن زمان، شایعاتی در مورد استفاده از اعات خصوصی حدود ۸۷ کاربر توسط این شرکت منتشر شد کمبریج آنالیتیکا در انتخابات سال ۲۰۱۶ توسط کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ استخدام شده بود کمبریج آنالیتیکا و شرکت مادر آن یعنی در ابتدای ماه جاری میلادی اعلام کردند که قصد تعطیلی شرکت ها و اعلام ورشکستگی دارند تقاضانامهرسمی این شرکت پنجشنبهگذشته در غیاب هیئت مدیرهآن، توسط ربکا و جنیفر مرسر، ان میلیاردر مشهور رابرت مرسر مالک کمبریج آنالیتیکا و یکی از حامیان اصلی دونالد ترامپ امضا شد این درخواست در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در منطقهجنوبی ارائه شد مقاله های مرتبط و کمبریج آنالیتیکا؛ کابوس حریم شخصیکمبریج آنالیتیکا تعطیل شد؛ پایانی بر یک رسوایی شرکت کمبریج آنالیتیکا در نامهاعلام ورشکستگی، دارایی های خود را حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار و اش را بین یک تا ۱۰ دلار ثبت کرده است این شرکت که مقر آن در لندن قرار دارد، سال نحوه مصرف ستیریزین ۲۰۱۳ با هدف تمرکز روی انتخابات ایالات متحده تأسیس شد و خانوادهمرسر با رقمی حدود ۱۵ دلار از این شرکت پشتیبانی کردند نام کمبریج آنالیتیکا به پیشنهاد مشاور قبلی دونالد ترامپ در کاخ سفید یعنی استیو بنن انتخاب شد کمبریج آنالیتیکا ضربهبزرگی به و مؤسس آن مارک زاکربرگ وارد کرد این شرکت از زمان انتشار اخبار بارها در و اروپا مورد بازجویی قرار گرفته و در مورد حفظ حریم خصوصی کاربران مجبور به پاسخگویی شده است در این میان مارک زاکربرگ نقش اول مبه برای است که چندی پیش علاوه بر انتشار بیانیه، برای پاسخگویی در کنگره حاضر شد او به زودی برای پاسخگویی در مورد این در پارلمان اروپا نیز حاضر خواهد شد آخرین خبرها از حاکی از قطع شدن دسترسی حدود ۲۰۰ یکیشن به داده های کاربران است بیشتر بخوانید ابزاری برای آنالیز زمان صرف‌شده کاربران در این پلتف توسعه می‌دهد با دستیار ‌، ترجمه‌ی همزمان در مسنجر اان پذیر می‌شود راهنمای دری اعات حساب کاربری واتس روز ۳۰ اد از پلتف ویدئوی بلند خود رونمایی می‌کند ابراز ناخشنودی بنیان‌گذاران واتس از کار در مقر اگر خاطرتان باشد، در جلسات پیش نحوه پیدا کردن المان های پیشگیری از گرمازدگی اچ تی ام ال را آموختیم با در اختیار گرفتن یک المان اچ تی ام ال در جاوا اسکریپت علاوه بر متدهایی همچون خواندن محتویات اچ تی ام ال یا تغییر اتریبیوت های آن، اان تغییر استایل ها و شکل ظاهری آن ها نیز وجود دارد در این قسمت از آموزش به بررسی عمیق تر این موضوع خواهیم پرداخت برای این کار مثل همیشه ابتدا باید المان اچ تی ام الی که قصد تغییر در سی اس اس آن را داریم پیدا کنیم، سپس استایل های آن را تغییر دهیم

= استایل های جدید همانطور که می بینید برای تغییر استایل های یک المان اچ تی ام ال دستوری به نام وجود دارد متد در جاوا اسکریپت حاوی تمامی استایل هایی است که در به یک المان اچ تی ام ال می توان اعمال کرد برای مثال فرض کنید ما یک المان با آی دی منحصر به فرد داریم = رنگ را به قز تغییر بده / این المان را می خواهیم بعد از کلیک شدن روی آن به ک جاوا اسکریپت به رنگ قز در بیاوریم برای این کار ابتدا باید متد کلیک را روی این المان اضافه کنیم همانطور که در جلسات گذشته گفته شد به ک اتریبیوت روی المان های اچ تی ام ال می توانید تغییرات جاوا اسکریپتی دلخواه را بعد از کلیک روی المان اعمال کنید البته راه های درمان خانگی گرمازدگی دیگری مثل ها نیز وجود دارد که هنوز آن ها را نیاموخته ایم بدین ترتیب المان اچ تی ام ال به شکل زیر در می آید = = رنگ را به قز تغییر بده / حالا باید در فایل جاوا اسکریپت خود یک فانکشن به نام بنویسیم که کار این فانکشن تغییر رنگ المان بعد از کلیک روی آن است بدین ترتیب در فایل جاوا اسکریپت خواهیم داشت { = }دقت کنید که حتما نتیجه را باید در قالب استرینگ بنویسید همانطور که مشاهده می کنید متد در درون خود تمامی تغییرات سی اس اسی را با همان نام دارد برای مثال برای تغییر رنگ از برای تغییر از دستور و استفاده می کنیم دستوراتی که در دارای - هستند، به جای علامت - حرف دوم را بزرگ می نویسیم مثال های زیر را نگاه کنید تا منظوان را بهتر متوجه شوید

= = همانطور که می بینید در این مثال ما فونت سایز را که کلمه دو بخشی در است به صورت دو کلمه چسبیده به هم که کلمه دوم با حرف بزرگ است نوشتیم به این قاعده که حرف اول کلمه دوم با حرف بزرگ نوشته شود قاعده گفته می شود و جاوا اسکریپت از این قاعده پیروی می کند = همچنین دقت کنید دستوراتی که دارای واحد هستند مثل یا - یا حتما واحد آن را در کنار آن قرص برای درمان گرمازدگی بنویسید تمرین یک دکمه بنویسید که با کلیک روی آن کلیه المان های پاراگراف موجود در متن به رنگ آبی و فونت با اندازه ۱۴ در بیاید سخن پایانی در انتهای هفدهمین جلسه از آموزش جاوا اسکریپت با نحوه تغییر روی استایل های المان های اچ تی ام ال آشنا شدیم در جلسه آینده باز هم سراغ استرینگ ها و متدهایی که روی این نوع متغیرها در جاوا اسکریپت می توان انجام داد خواهیم رفت با شوید لیست کلیه دستوراتی را که به ک متد روی المان های اچ تی ام ال قابل تغییر است، می توانید در این صفحه مشاهده کنید بیشتر بخوانید جاوا اسکریپت به زبان ساده - جلسه بیستم جاوا اسکریپت به زبان ساده - جلسه نوزدهم کامنت و مفاهیم بلاک و جاوا اسکریپت به زبان ساده - جلسه هجدهم - استرینگ‌ها پیشرفته بهترین زبان‌ های نویسی برای یادگیری درسال ۲۰۱۸ به‌منظور تدریس کدنویسی برای ‌ طراحی کرد از دید بسیاری از افراد، توجه بیش از اندازه به تعداد دنبال کنندگان در های اجتماعی نشانهپوچی و بیهوده گرایی افراد است هرچند من است تا حدی با ادعا موافق باشیم؛ اما احتمالا هرکدام از ما در برهه ای از زمان، بیش از اندازه به تعداد دنبال کننده در های اجتماعی قرص برای درمان گرمازدگی همچون ، ، و لینکدین توجه داشته ایم برخی از ما، گاهی این سؤال را از خود می پرسیم آیا تعداد دنبال کنندگان من در های اجتماعی خیلی کم نیست؟اما هرچه توجه بیش از حد به تعداد دنبال کنندگان را بیهوده بدانیم، حقیقت این است که این عدد تأثیر به سزایی بر انتشار پیام های ما دارد؛ به هر میزان که دنبال کنندهبیشتری داشته باشیم، پیام ما به گوش مخاطبان بیشتری خواهد رسید شاید بهترین توصیه برای جذب مخاطب، همین جملهکوتاه از لئو ویدریچ یکی از مؤسسان پلتف بافر باشد کیفیت یک نکتهکلیدی است

کمیت را می توان فراموش کرد هیچ کلید یی برای افزایش دنبال کنندگان وجود نداردوقتی شرکت ها به بررسی گزارش های مربوط به های اجتماعی می پردازند؛ یکی از ارقامی که به آن توجه می شود، تعداد دنبال کنندگان است در این مطلب، به بررسی نکته ها و راارهای مفید برای افزایش دنبال کنندگان در های اجتماعی می پردازیم برخلاف مطالبی که در بیشر وب سایت ها پیدا می کنید، نکته هایی که در این مطلب ذکر شده اند، نه بر اساس تجربیات؛ بلکه بر اساس یه های علمی تدوین شده اند ۱۰ توصیهرایج برای جذب دنبال کنندهپیش از بررسی نکته های علمی جهت افزایش دنبال برای گرمازدگی چی خوبه کنندگان، به بررسی نکته ها و راارهای عمومی می پردازیم که توسط اکثر وب سایت ها و وبلاگ ها ارائه می شوند این راارها الزاما برپایهیه های علمی نیستند؛ اما شکی وجود ندارد که می توانند مفید واقع شوند ۱ ارسال محتوی مناسب۲ نوشتن پیشینهشخصی حرفه ای۳ استفاده از هشتگ ۴ قرار دادن لوگوی های اجتماعی در وبلاگ ۵ تعامل با دیگران در های اجتماعی۶ حصول اطمینان از قابل بازنشر بودن مطالب۷ اشتراک گذاری مجدد مطالب دیگران۸ ارتباط با افراد تأثیرگذار در های اجتماعی۹ فعال ماندن در های اجتماعی۱۰ دنبال کردن دیگر کاربرانحقیقت این است که این استراتژی ها امتحان خود را پس داده اند و بسیار مفید هستند اکثر توصیه هایی که در دیگر وب سایت ها پیدا می کنید، در عمل اَشکالی از ۱۰ توصیهفوق هستند اما حقیقت این است هیچ یک از این توصیه ها به تنهایی نمی تواند موجب افزایش قابل توجه دنبال کنندگان شما شود؛ هیچ کلید یی برای افزایش دنبال کنندگان وجود ندارد استراتژی های فوق تنها زمانی کارگر خواهند بود که صبور و مصمم و در کارتان باثبات باشید در عین حال، تحقیقات زیادی نیز انجام شده اند که می توانند مسیر موففیت در های قرص حساسیت سیتریزین اجتماعی را به شما نشان دهند و موجب شوند تلاش های شما بیهوده نباشد پس اگر به دنبال راارهای علمی و قطعی برای افزایش دنبال کنندگان هستید، در ادامه با باشید

۱ از خودتان می گویید یا از جهان اطراف؟مقاله های مرتبط حقایقی تلخ در مورد یابی های اجتماعی اعتمادسازی در دنیای سرشار از اخبار ین اگر در های اجتماعی کمتر از خودتان می گویید، شانس شما برای جذب دنبال کننده دو برابر می شود پژوهش گران دانشگاه راتگرز دریه اند که تنها ۲۰ درصد از افراد فعال در های اجتماعی به گسترش اعاتِ مفید می پردازند و ۸۰ درصد باقی مانده، بیشتر از خودشان حرف می زنند پژوهش گران برای افرادی که در های اجتماعی بیشتر از خودشان می گویند، از عبارت استفاده می کنند و گروه دیگر، نامیده می شوند این محققان، با تحلیل الگوی استفاده از و داده های مربوط به دنبال کنندگان، به این نتیجه رسیده اند که میان افرادی که به انتشار مطالب شخصی می پردازند و آن هایی که اعات مفید را به اشتراک می گذارند، تفاوت فاحشی وجود دارد؛ تعداد دنبال کنندگان گروه دوم دو برابر بیشتر از گروه اول است اما اگر علاقه مند هستید بدانید در کدام دسته قرار می گیرید، باید برای گرمازدگی چی خوبه ببینید پیام های ارسالی شما در های اجتماعی در چه دسته ای قرار می گیرد پژوهش گران، پیام های ارسال شده توسط کاربران را به ۹ دستهاصلی تقسیم می کنند در جدول زیر این دسته ها را با مثال های مربوطه مشاهده می کنیم ردیفنوع مطلب ارسالیمثال۱اشتراک گذاری اعاتساخت بزرگ ترین تلسکوپ زمینی دنیا ۲تبلیغات شخصیاز شما دعوت می کنم مقالهجدید من را در مطالعه کنید ۳اظهار نظر و شکایت ای کاش سال آینده خبری از ناچ در ها نباشد!۴صحبت ها و افکار متفرقه دلم برای تهران تنگ شده است؛ اما بودن در شیراز را هم خیلی دوست دا ۵من همین حالا همین حالا با دوستان در پیست اسکی۶سؤال از دنبال کنندگان به نظر شما ویدئوی بعدی من باید در رابطه با چه موضوعی باشد؟۷نشان دادن حضور برگشتممممممم!۸روایت های شخصی در قرعه کشی سالانهدستمال کاغذی سمباده ، برندهیک دستگاه موتورگازی شدم ۹روایت هایی مربوط به دیگران در جریان حادثهرانندگی، پای دوست عزیزم رضا شکست بر اساس مطالعات صورت گرفته، ۵۳ درصد از پیام های به اشتراک گذاشته شده توسط -ها در گروه اشتراک اعات قرار می گیرد؛ در عین حال، ۴۸ درصد از پیام های ارسال شده توسط -ها در دسته من همین حالا برای گرمازدگی چه بخوریم قرار می گیرند در نمودار زیر، می توانید میانگین پیام های ارسالی از هر گونه را برای دو گروه کاربران -ها و -ها مشاهده کنید میانگین چهار گونه از پیام های ارسالی در میان دو گروه مختلف کاربران نتیجه گیری بیشتر به اشتراک گذاری اعات مفید بپردازید تا در گروه -ها قرار بگیرید ۲ از خود به عنوان یک منبع مؤثق یاد کنیدافرادی که از خود با عناوینی همچون مدرس ، نویسنده و متخصص یاد می کنند، دنبال کنندگان بیشتری دارند روی پوارچیک ایدهجالبی دربارهرشد دنبال کنندگان دارد پوارچیک از ایدهخود با عنوان عظمت یاد می کند؛ ایدهکلی پوارچیک به این شکل است سریع ترین راه برای جذب دنبال کنندگان این است که دونالد ترامپ، سلنا گومز یا ایلان ماسک باشید اما این سه نفر چه نقطهمشترکی دارند؟ شهرت علاوه بر شهرت، به انجام رساندن امور، خلق آثار و ی نیز از جمله ویژگی های این افراد هستند؛ خلق کردن اصلی ترین ویژگی است که چنین افرادی را از دیگران جدا می کند پوارچیک هی طراحی کرده است که آن را ه عظمت می نامد؛ هرچند با تغییراتی، این ه برای دیگر های اجتماعی نیز قابل استفاده است

ه عظمت اما ایدهپوارچیک صرفا یک ادعای پوچ نیست و داده مصرف داروهای سرماخوردگی هایی وجود دارد که این ایده را مورد تأیید قرار می دهد دن زارلا از شرکت توسعه و یابی ن افزار به تحقیق در مورد این سؤال پرداختهاست که آیا نام بردن از خود با عنوان یک منبع مؤثق، موجب افزایش دنبال کنندگان در خواهد شد یا خیر؟ بر اساس یه های وی، متخصصانِ خودساخته به طور متوسط ۱۰۰ دنبال کننده بیش از دیگر افراد دارند عبارت های مختلفی وجود دارند که نشان می دهند شما یک منبع مؤثق هستید؛ در نمودار زیر برخی از این عبارت ها و میزان اثرگذاری آن ها بر تعداد دنبال کنندگان را مشاهده می کنید عبارات مؤثر بر جذب مخاطب در های اجتماعی نتیجه گیری یک سازنده و یک فوق العاده در حوزهکاری خود باشید در عین حال، این مسئله را در بخش اعات شخصی خود در های اجتماعی ذکر کنید؛ عبارت هایی مانند نویسنده، متخصص، مؤسس و مقام رسمی می توانند ابزاری مفید برای افزایش دنبال کنندگان شما باشند ۳ از انتشار انفجاری پیام ها پرهیز کنیدحال بیایید به مسئلهجذب کاربران از زاویهدیگری نگاه کنیم؛ حقیقت این است که یکی از نکات کلیدی برای داشتن تعداد زیادی دنبال کننده، حفظ دنبال کنندگان ف است پژوهش گران کره ای مطالعهجالبی برای پاسخ به این درمان سریع آبریزش بینی سؤال انجام داده اند که چرا دنبال کنندگان خود را در های اجتماعی از دست می دهیم؟ این محققان، یک و دویست حساب کاربری و پیام ها و نظرات ارسال شده توسط این حساب ها را به مدت ۵۱ روز مورد بررسی قرار داده اند به ک تحلیل های عددی و مصاحبه های انجام شده با کاربران، محققان به این نتیجه رسیده اند که سه عامل زیر نقش اساسی در از دست دادن دنبال کنندگان می کنند ارسال پست های متعدد در بازه های زمانی کوتاهارسال مطالبی که جذاب نیستنداشتراک گذاری جزئیات بی از زندگی شخصیمصاحبه های انجام شده با کاربران، منجر به شکل گیری عبارت انتشار انفجاری پیام ها شد؛ ارسال مطالب متعدد در زمانی بسیار کوتاه بیش از نیمی از افراد شرکت کننده در مصاحبه ها به این مسئله اشاره کرده اند که به واسطهانتشار انفجاری پیام ها، دنبال کردن اشخاص در های اجتماعی را خاتمه داده اند اما عل دیگری نیز منجر به از دست دادن دنبال کنندگان می شوند در جدول زیر، انواع مطالب غیرجذاب و دلیل دنبال نکردن افراد بر اساس هرنوع مطلب ارسالی مشخص شده است در کنار هر دلیل، عددی ذکر شده که نشان می دهد چه تعداد از کاربران به آن دلیل دست از دنبال کردن افراد کشیده درمان سرماخوردگی در تابستان اند این داده ها از ۷۳ شرکت کننده در مصاحبه های انجام شده توسط پژوهش گران کره ای جمع آوری شده است نوع مطلب یا مشکلدلیل دنبال نکردن / تعداد کاربرانمطالب خسته کنندهانتشار انفجاری / ۱۰ جذاب نبودن / ۴ جزئیات خسته کنندهزندگی شخصیانتشار انفجاری / ۶ خسته کننده بودن / ۵ مطالب سیاسیدیدگاه های مخالف / ۳ انتشار انفجاری / ۲ نظرات تندروانه / ۲ سیاسی بودن مطلب / ۱ مطالب فاقد شخصیتفاقد شخصیت بودن مطلب / ۴ تبلیغاتبی علاقه گی نسبت به تبلیغات / ۴ مطالبی که به طور خودکار تولید شده اندانتشار انفجاری / ۴ دیدگاه های مخالفسیاسی بودن دیدگاه ها / ۲ متفاوت بودن دیدگاه ها / ۱ انتشار انفجاری / ۱ المه های شخصیبی علاقه گی به المه های شخصی دیگران / ۱ انتشار انفجاری / ۱ گله و شکایتبی علاقه گی به شکایات / ۱ انتشار انفجاری / ۱ مطالبی با زبان عامیانهاستفاده از زبان عامیانه / ۱ اکانت های غیر فعالعدم فعالیت مالک اکانت / ۱ تبلیغ شخصیبی علاقه گی به تبلیغ شخصی دیگران / ۱ عدم تسلط به زبانعدم تسلط به زبان استفاده شده / ۱ اگر اعداد مربوط به انتشار انفجاری را با هم جمع کنید، به عدد ۳۹ می رسید؛ به عبارت دیگر، از میان ۷۳ شرکت کنندهتحقیق، ۳۹ نفر درمان سردرد ناشی از گرمازدگی از آن ها انتشار انفجاری پیام ها را به عنوان دلیل اصلی دنبال نکردن دیگران مطرح کرده اند از این اعداد و ارقام می توان نتیجه گرفت که حتی اگر بدترین مطالب را در های اجتماعی ارسال می کنید، با انتشار انفجاری آن ها، شانس از دست دادن دنبال کنندگان بیشتر خواهد شد نتیجه گیری برای داشتن دنبال کنندگان بیشتر، پیش از هرچیز تلاش کنید دنبال کنندگان ف خود را از دست ندهید برای انتشار پست های خود از ابزارهایی استفاده کنید که مطالب را به صورت زمان بندی شده ارسال می کنند از انتشار محتوای سیاسی، موضوعات بیهوده و مطالبی که فاقد شخصیت هستند، خودداری کنید ۴

به مخاطبان خود چیزی د که انتظار دارندیکی از حقایق جالب در مورد مخاطبان های اجتماعی این است که ۵۲ درصد آن ها خواستار پیشنهادهای ویژه هستند پس اگر برندی دارید که نیازمند افزایش مخاطبان خود در های اجتماعی است، بد نیست دست به ارائهپیشنهادهای ویژه بزنید مؤسسهتحقیقاتی مطالعه ای روی کاربران در بریتانیا به انجام رسانده است؛ موضوع این پژوهش، کشف ۱۰ دلیل برتر برای دنبال کردن برندها در های اجتماعی بود سه یهجالب این تحقیق بدین شرح است ۵۵ درصد کاربران صرفا برای گرمازدگی چه بخوریم به دلیل علاقه به برندها، آن ها را در های اجتماعی دنبال می کنند ۵۲ درصد کاربران به دنبال پیشنهادات ویژهارائه شده توسط برندها در های اجتماعی هستند ۵۱ درصد کاربران می خواهند از اخبار مربوط به برندها مطلع شوند کاربران عاشق تخفیف و هدایای مجانی هستنددر میان ۱۰ دلیل اصلی برای دنبال کردن برندها در های اجتماعی، یکی از دلائل اصلی دری تخفیف بود مواردی همچون پیشنهادات ویژه، آگهی های اختصاصی، هدایای مجانی و محتوای اختصاصی نیز از جمله دیگر موارد ذکرشده بودند جالب تر این که در میان ۱۰ دلیل ذکرشده توسط کاربران، ارسال محتوای جذاب و مفید در رتبههفتم قرار داشت این مسئله نشان می دهد که ارسال محتوای جذاب تنها ز موفقیت در یابی محتوا نیست در جدول زیر می توانید ۱۰ دلیل اصلی را برای دنبال کردن برندها در های اجتماعی مشاهده کنید؛ اعداد ذکرشده در کنار هر مورد، نشان دهندهدرصدِ انتخاب آن گزینه توسط کاربران به عنوان دلیلی برای دنبال کردن برندها در های اجتماعی هستند رتبهگزینهدرصد انتخاب۱ علاقه به برند۵۵ ۲ اع از پیشنهادات ویژه و آگهی های اختصاصی ۵۲ ۳دنبال کردن اخبار مربوط به برند ۵۱۴آشنایی با محصولات پیشگیری از گرمازدگی و خدمات جدید ۴۴۵مشتری برند بودن ۳۸۶شرکت در رقابت ها ۳۸۷ارسال محتوای جذاب و سرگ کننده ۳۴۸دری هدایای مجانی ۳۳۹دسترسی به محتوای اختصاصی۳۰۱۰ارائهبازخورد به برندها۲۷نتیجه گیری کاربران عاشق تخفیف و هدایای مجانی هستند و چنین پیشنهاداتی شانس برندها را برای جذب مخاطب در های اجتماعی افزایش می دهند اگر در کنار استراتژی تولید محتوا و برندسازی، با ارائهپیشنهادات ویژه نیز بتوانید برند خود را افزایش دهید، احتمالا شاهد افزایش شمار دنبال کنندگان در های اجتماعی خواهید بود ۵ فعالیت مداوم داشته باشیداگر مطالب بیشتری ارسال کنید، دنبال کنندگان بیشتری خواهید داشت این استراتژی برای اکثر ما به عنوان یک دلیل منطقی قلمداد می شود؛ اما جالب تر این است که یه های عملی نیز آن را تأیید می کنند مؤسسهتحقیقاتی که به انجام تحلیل هایی در رابطه با های اجتماعی می پردازد، ۳۶ حساب و ۲۸ میلیارد توییت را مورد بررسی قرار داده و رابطه ای مستقیم میان بسامد توییت ها و تعداد دنبال کنندگان پیدا کرده است سه نکتهاصلی در میان یه های این مطالعه به شرح ذیل است کاربرانی که بین ۱ تا ۱۰۰۰ توییت ارسال کرده اند به طور میانگین درمان خانگی گرمازدگی دارای ۵۱ تا ۱۰۰ دنبال کننده هستند کاربرانی که بیش از ۱۰ هزار توییت ارسال کرده اند به طور میانگین دارای ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دنبال کننده هستند تخمین زده می شود افرادی که بیش از ۱۵ هزار توییت ارسال کنند می توانند بین ۱۰۰۰۰۱ تا ۱ دنبال کننده داشته باشند نمودار زیر نشان دهندهرابطهبین تعداد توییت ها و تعداد دنبال کنندگان است رابطهبین تعداد توییت ها و تعداد دنبال کنندگان اما یکی از سؤال های مطرح شده در ارتباط با اکثر مطالعاتی که به بررسی روابط می پردازند این است آیا رابطهعددی ی شده نشان دهندهوجود یک رابطهعلت و معلول است؟ به عبارت دیگر، آیا تضمینی وجود دارد که با ارسال ۱۰ هزار توییت، ۵ هزار دنبال کنندهجدید پیدا کنید؟ برای پاسخ به این سؤال بهتر است نگاهی به سه مورد زیر داشته باشیم

توییت های بیشتر به معنی فعالیت بیشتر است به هر میزان که در های اجتماعی فعال تر باشید، احتمال جذب دنبال کنندگان ، شناختن افراد بیشتر و برقراری رابطه با آن ها بالاتر است توییت های بیشتر مترادف با تجربهبیشتر است هرچقدر توییت های بیشتری ارسال کنید، تجربهشما بیشتر می شود و می توانید توییت های بهتری ارسال کنید تجربهبیشتر پیشگیری از گرمازدگی در کودکان در ارسال توییت به شما ک می کند از قدرت آگاه کردنِ کاربران برخوردار شوید؛ به زبان ساده تر، فول موفقیت در توییت کردن را خواهید آموخت توییت های بیشتر به منزلهمداومت بیشتر است هرچقدر مدت بیشتری در های اجتماعی حضور داشته باشید، موقعیت های بیشتری برای رشد تعداد دنبال کنندگان خود خواهید داشت ارسال ۱۰ هزار توییت در بازه ای یک ساله، به معنی ارسال ۲۷ توییت در هر روز است؛ کسی که در ارسال توییت هایش پایستگی نشان می دهد، شایستگی جذب دنبال کنندگان بیشتر را دارد مقالهمرتبط فعالیت جدی در های اجتماعی، ضامن موفقیت کاری نتیجه گیری ارسال مداوم مطالب در های اجتماعی یک استراتژی قابل اعتماد است هرچقدر توییت های بیشتری ارسال کنید تجربه و مهارت شما در این کار بیشتر خواهد شد؛ کاربران نیز متوجه این مسئله خواهند شد و قدردان حضور مداوم شما در های اجتماعی خواهند بود ۶ مثبت باشیدارسال مطالب مثبت گرایانه موجب جذب کاربران بیشتر خواهد شد لحن و سبک صحبت شما بر جذب مخاطبان مؤثر خواهد بود محققی به نام دن زارلا به تحقیق در مورد تأثیر همچون نحوهالمه، ارجاعات شخصی، تصویر پروفایل آواتار و لحن گفتار بر تعداد کاربران دوز مصرف سیتریزین پرداخته است یه های او نشان می دهد که اظهارات منفی گرایانه موجب کاهش تعداد دنبال کنندگان خواهد شد رابطهبین حجم مطالب منفی گرایانه و تعداد دنبال کنندگان نتیجه گیری شاد باشید؛ سعی کنید در نگاه دنبال کنندگان به عنوان شخصی غمگین، خشن، عصبی، بدبین یا ناخوشایند دیده نشوید کاربران متوجه حالات روحی شما خواهند شد؛ آن ها به دنبال چهره های شاد و مثب گرا هستند، نه شخصی منفی گرا و اندوهگین راارهای شما برای جذب مخاطبان بیشتر چیست؟در این مطلب به مطالعهشش استراتژی علمی برای افزایش تعداد دنبال کنندگان در های اجتماعی پرداخته ایم اما کناو هستیم بدانیم شما کاربران از چه راارهایی برای افزایش مخاطبان خود در های اجتماعی استفاده می کنید همچنین، علاقه مندیم بدانیم داشتن مخاطبان بیشتر تا چه اندازه و به چه دلایلی برای شما مهم است منتظر شنیدن نظرات شما هستیم بیشتر بخوانید حقیقی بیش از میلیارد دلار است اان المه و صوتی به اضافه شد موفقیت در گرو زایی برای محتوا در فرآیند استخدام به ک شرکت‌ها می‌آید ابزاری برای آنالیز زمان صرف‌شده کاربران در این پلتف توسعه می‌دهد


نکاتی برای جذب دنبال کنندگان در شبکه‌های اجتماعی از نگاه علم